Модуль 9-10
Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання.
Обговорили як допомогти учням стати самоспрямованими в навчвнні.
Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів.
Створили інструменти для підсумкового оцінювання.
Обговорили те як можна використовувати різні техніки постановки запитань.
Створили презентацію.Створили документ та таблицю або веб-ресурс.
Створили план впровадження теми.
Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання.
Обговорили як допомогти учням стати самоспрямованими в навчвнні.
Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів.
Створили інструменти для підсумкового оцінювання.
Обговорили те як можна використовувати різні техніки постановки запитань.
Створили презентацію.Створили документ та таблицю або веб-ресурс.
Створили план впровадження теми.
Немає коментарів:
Дописати коментар